mandag 30. april 2012

Nye sko, men vet ikke hva som passer til.

Jeg shopper aldri noe til meg selv, eller det hender kanskje en gang i året hvis jeg er i rett humør, og alltid med mannen på slep, og alle vet hvordan det er å handle med mannen på slep ;)
Men i dag fant jeg ut at jeg måtte ha et par nye sommer sko, de jeg har er godt brukt kan man si, sålen holder på å falle av skoen og det er hull under skoa, altså hadde de nok ikke overlevd en sommer til..

Så i dag tok jeg turen på H&M for å finne noen enkle sko.
Der fant jeg et par flotte leopardsko på salg til 100 kroner...
Hvem kan vel gå forbi det da?
Men så er problemet mitt at dette er så LANGT i fra min stil som mulig, jeg som hater oppmerksomhet skal liksom sprade rundt i disse på byen?

Men jeg vil ut av mitt kjedelige jeg, jeg vil kunne være tøff nok til å gå med disse, så jaggu ble de ikke med meg hjem.
Fikk også kjøpt meg noen vanlige sko også som bare kostet 100 kroner..
Elsker når ting er billig hehe..

Nå må jeg bare finne ut hva jeg kan bruke disse skoa til da, det er jo mitt neste problem.
Men jeg tror det blir bra jeg :)


* Har du noen forslag til hva jeg kan bruke slike sko til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)