onsdag 25. april 2012

vurdering av NOKA kremet kyllingsuppe.


Til frokost i dag ville jeg prøve kremet kyllingsuppe fra NOKA, dette er også en av nyhetene som har kommet ut nå..

Lukt:
Med en gang jeg åpnet posen luktet det kylling suppe, bra tegn at det lukter slik det skal, lukten var god og varm hvis det går an å si..
Mens den ble varm var det også en deilig lukt som fristet veldig, og jeg gledet meg til å smake..
Konsistens:
Konsistensen ble litt for tykk med 2 dl vann, men etter jeg hadde tatt oppi en del til ble det en god kremete suppe konsistens, det som er greit er jo at du kan få den så tykk eller tynn du selv ønsker..
Smak:
Smaken var kylling, den smakte rett og slett kjempe godt!!
Jeg tipper den hadde vært super god med noen kokte brokkoli buketter i også...
Metthet:
Jeg var i tvil når jeg startet om at jeg skulle bli mett, det virket liksom som det var så lite.
Men der ble jeg tatt på sengen, for mett ble jeg uten tvil, og det lenge etter på også...
Totalt:
Dette er virkelig noe jeg gleder meg til å spise igjen, denne suppen var rett og slett nydelig, en klar favoritt til nå..
Jeg ser for meg at dette er skikkelig kose mat når det regner og er surt ute, du får varmen i kroppen og kosen med smaken...
 6/6

 


* Kan du tenke deg å smake på denne?

3 kommentarer:

  1. Jeg har forresten også laget meg en slankeblogg.. :P Følg meg gjerne om du vil :D Har også sendt en mail til NOKA, håper de vil hjelpe meg på min vei.. :)
    Kjempe fin du var blitt på håret, forresten! :D
    Jeg klipte meg idag, deilig!
    Ønsker deg en fin kveld :)
    Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så spennende da :)
      Klart jeg følger deg <3
      Tusen takk, deilig å få gjort noe nytt med håret :)
      Ha en fantastisk kveld du også.
      Mange klemmer

      Slett

Ha en flott dag :)