søndag 29. april 2012

Blogg utfordring..

Jeg fant denne utfordringen på bloggen til Lisbeth osnes:  http://lizbethosnes.rhteknikk.no/

Det første du gjør når du står opp om morgenen er: 

Sette på kaffe, går på badet og ordner meg (dusjer alltid om kveldene så jeg slipper det på morgenen) tar en kopp kaffe og en røyk.

Hvordan er kveldsrutinene dine?

Dusje, tar på natt buksen og kryper inn i armkroken til Fredrik<3 med Asti liggende inntil meg<3


Den fineste kvinnelige skuespilleren du vet om er: 

Sophia Bush, nydelig, nydelig, nydelig dame..


Den fineste mannlige skuespilleren du vet om er:

Usikker akkurat her..

Trening er for deg: 

Noe jeg liker å gjøre, og en fast rutine i hverdagen.
Det får meg til å føle meg bra og føle mestring.


Av dyr har du: 

En vakker Bichon Friseè jente og en tarantella.

Hvilke mål har du oppnådd det siste året? 

Jeg har gått ned i vekt, begynt med aktiv angst trening, blitt mer sosial, tatt opp kontakten med gamle venner, begynt å bry meg om meg selv.

Nyttårsforsettet inn til året 2011, hva var det? 

Det husker jeg jaggu ikke, tror det var at jeg skulle begynne å trene og gå ned i vekt.
Begge deler har jeg jo gjort i 2011 og 2012..

For deg er mote og fashion: 

Noe jeg ikke har peiling på, og ikke forstår.
Jeg tar på meg det jeg føler meg vel i og det jeg trives i..


Noe ikke alle vet om deg er:

At jeg er veldig sårbar, og at en kommentar fra andre gjerne går igjen og igjen i hodet mitt i flere dager/uker.

Hvordan er selvtilliten din? 

Den kunne helt klart vært mye bedre, men det begynner å hjelpe seg.

Hvordan ser du for deg det perfekte liv? 

Et perfekt liv for meg er å være frisk fra angsten, få tatt lappen slik at jeg kommer meg dit jeg vil, barn, mann og hus<3
Det skader ikke med noen flere dyr heller <3

Du føler deg mest sexy når: 

Jeg får komplimenter på at jeg ser bra ut, og når jeg sminker meg, tar på meg tøy jeg føler meg bra i og ser at Fredrik liker det han ser<3

Tar du utfordringen? :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)