mandag 23. april 2012

NOKA tips..

Nå kommer sommeren snart for fult, og alle er vi vel ute etter å finne sommerkroppen?

Derfor kommer jeg med mine beste tips, dette er mat som smaker godt og du går ned i vekt av..
NOKA er blitt min faste venn, NOKA har hjulpet meg til å få mer energi og ikke minst gå ned i vekt..

Nudlene er en av mine favoritter.
Disse bruker jeg til alt fra supper, tilbehør til middag eller spise de alene med ekstra grønnsaker.
I supper knekker jeg nudlene i små biter og tilsetter de i eks grønnskasuppe, brokkoli suppe eller andre gode supper.

Når jeg spiser de for seg selv tilsetter jeg gulrot, purre, mais, løk osv, det meste kan brukes.
Husk bare å drikk all kraften også for her ligger mye av godene.

Som tilbehør til middagen trenger du egentlig bare en halv pakke, krydderet og oljen kan du tilsette i sausen feks for å få i deg dette..
---------
Når varmen setter inn er det godt med noe kaldt, da kan du kose deg med NOKA is eller NOKA iskaffe..
Dette er kjempe godt og lett å lage..

Is:
Lag shaken som vanlig og fyll i isformer, sett i frysen og ta ut når de er fryst, her kan du tilsette frukt pureè eller ekstra kakao feks for mer smak..

Is kaffe:
Lag sjokoladeshaken som vanlig.
Ha litt varmt vann med 2 ts pulver kaffe eller bruk ferdig laget kaffe, avkjøl dette før du fortsetter.
Ha kaffen i sjokoladeshaken og rør rundt, tilsett isbiter..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)