søndag 1. april 2012

Minveitilbake bytter blogg.

Hei og velkommen til min nye blogg..
Mitt navn er Silje og jeg er bloggeren bak minveitilbake.blogg.no.
Pga mye rot med blogg.no har jeg nå bestemt meg for å bytte til blogger.com fordi jeg føler det er mer ryddig her.

Jeg kommer til å blogge om mye av det samme som på blogg.no.
Altså vil det komme innlegg om NOKA, mine meninger, psykiske lidelser, trening og ikke minst hverdag..

Jeg er for de som ikke kjenner meg fra før en jente på 22 år som holder til i sørlandsbyen Arendal.
Her bor jeg sammen med min samboer og kommende mann og hunden vår Asti.
Jeg sliter med angst og da spesielt sosial angst, dette er noe jeg jobber aktivt med for å bli bedre.
Jeg holder også på å gå ned i vekt, og iløpet av 2012 kommer jeg til å få tilbake drømme kroppen min.


Vi gifter oss 01.06.2013 så denne bloggen kommer nok til å inneholde litt bryllups snakk også tenker jeg, og ikke minst vil dette være en blogg der jeg er ærlig..
Dette er så langt i fra en rosa blogg du kommer.
jeg skriver til tider veldig utleverende innlegg om meg selv, jeg er hele tiden ærlig og ikke minst prøver jeg å vise hverdagen min slik den er..
Men det betyr ikke at jeg bretter ut privatlivet mitt på bloggen, mye holder jeg for meg selv også..


Men dere vil få et inntrykk av hvem jeg er og hva jeg står for gjennom denne bloggen.
Jeg er en jente med en lang historie og tøff ungdomstid som har ødelagt mye for meg.
Nå har jeg jobbet aktivt med å finne meg selv og bli frisk det siste året og har gått fra å være dypt deprimert, ha sterk panikk angst og selvskading til å "kun" slite med sosial angst, transport angst og lege angst.

Jeg håper så mange som mulig ønsker å følge meg selvom jeg bytter blogg:)

Ha en fantastisk dag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)