onsdag 25. april 2012

Hva syns du om nakenbilder på nettet?

Jeg sitter å funderer på noe i dag, og det er dette med jenter og lettkledde bilder på nett..
Alle husker vi vel deiligst.no, penest.no ol?
Det nye nå virker som at er på facebook, og det er ganske skremmende..

Jeg er av den oppfatningen at akt bilder som er tydelig akt bilder kan man holde privat, dette er bilder jeg syns ikke har noe på nettet å gjøre.
Brystvorter og kjønnsorganer har ingen ting på en blogg eller på internett å gjøre syns jeg, for man vet aldri hvem som ser bildene og ikke minst hvem som kan missbruke de..

Dette er tross alt noe som blir liggende på nettet for alltid, alle kan finne de og det kan gi store konsekvenser senere med tanke på jobb, barn, familie og slike ting..
Man kan være påkledd selv om man viser frem kroppen, man trenger på død og liv ikke posere naken eller halv naken..

Jeg kjenner at jeg rett og slett blir litt satt ut av disse ung jentene som legger ut bilde av seg selv i undertøy eller uten undertøy, de som viser pupper (da snakker jeg om PUPPER og ikke kløft) og andre private deler..
Hva får jenter til å legge ut slike bilder?
Oppmerksomhet?
Dette er det drøyeste jeg noen gang kommer til å legge ut, og dette ser jeg ikke noe problem med å legge ut heller..

1: fordi jeg har klær på meg, de syns bare ikke på bildet.
2: Fordi jeg ikke viser pupper eller underliv.
3: Fordi det er ikke lite klær som er meningen med bildet, det er ømheten fra Fredrik..

* Hva syns du om å legge ut nakenbilder eller lettkledde bilder der du viser mer enn hud på nettet?

1 kommentar:

Ha en flott dag :)