fredag 6. april 2012

Lang natt.

Hei dere <3
Idag har vi ligget rett ut begge to etter en har natt hehe, etter vi kom hjem fra svigers i går fikk vi besøk av en venninne og noen venner av henne, enden på visa ble alt for mange pils, en by tur og senga klokken 7 i morges..
Det er jaggu siste gang jeg skal feste så lenge merker jeg, hele dagen blir jo ødelagt..

Så i dag har vi ligget som noen slakt på sofaen, hatt hjemmelaget pizza til frokost/middag/kvelds (ja ble alt på en gang her i dag) og vært ute med hundene x antall ganger hehe..
Er utrolig mye mer jobb med 2 kjenner jeg, hvertfall dagen der på.
Først må den ene på do, så må den andre på do, så vil de ut å leke osv, men det er jo så herlig også..

Teddy og Asti har hatt to gjennomførte parringer til nå, en i går og en dagen før, så vi håper at hun har blitt drektig på en (eller begge) gangene..
Det hadde vært så koselig med valper til sommeren<3

2 kommentarer:

  1. Valper er utrolig koselig! :D Advarsel :P Om dere får valper, så kommer jeg på besøk :P Hihi :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg håper virkelig det blir valper på henne <3 mye jobb men enda mer kos hehe..
      Ja det er bare å komme når de kommer vettu ;)

      Slett

Ha en flott dag :)