mandag 2. april 2012

Den beste starten på uken.

God morgen alle sammen :)
Idag er planen å gå tur med svigerfar og hunden hans Shira..
Det er alltid like koselig og man vet aldri hvor man ender opp..
Svigerfar er et tur menneske tvers gjennom og kan navnene på alt som er rundt oss føler jeg hehe, fjell topper, vann, stier og ikke minst nedlagte gårder..
Hundene elsker disse turene da begge kan gå uten bånd og utforske naturen.
Jeg elsker turene jeg også altså men er ikke like sprek som de godeste hundene våre hehe..
Men det finnes omtrent ingen bedre måte å starte uken på enn en god tur..
Senere MÅ jeg få vasket gulvet her hjemme for Fredrik skal muligens bygge på en tattovering i kveld, så da må det være rent nede i kroken vår..


Tattoveringene til Fredrik på ryggen, bilde ble egentlig ganske dårlig da han står med hånden opp og derfor blir alt plassert feil:)

Idag har også min kjære mamma bursdag, hele 45 år blir hun<3
Så gratulerer så masse med dagen mamma, vi er kjempe glade i deg<3

Frokosten min ble i dag NOKA caramell bar, det er uten tvil den beste starten på dagen<3
Håper dere får en kjempe fin dag alle sammen..
Det kommer nok bilder fra turen senere i dag<3


2 kommentarer:

Ha en flott dag :)