søndag 22. april 2012

Psykiske problemer.

Flere av dere som leser denne bloggen har etterlyst flere innlegg om psykisk helse og problemer..
Men siden denne bloggen heter minveiFREMOVER er jeg usikker på om jeg skal skrive/poste de mest personlige innleggene eller ikke..

Jeg har skrevet ned historien fra når jeg fikk den største knekken, den som har gjort at jeg har vært uten arbeid i 2 år nå, den går over 3 deler og den er laaaaang..
Men jeg vet ikke om dette er noe noen av dere kan kjenne dere igjen i eller og om jeg derfor skal poste de eller ikke?

Derfor tenkte jeg å la det bli opp til dere, dere som ønsker at jeg skal skrive med om psykisk helse/problemer..
Hva er det dere vil jeg skal skrive om, kom gjerne med noe konkret:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)