onsdag 25. april 2012

Ferdig hos frisøren.

Da var jeg ferdig hos frisøren og jeg trenger egentlig bare si en ting (kanskje noe mer da)..
Håret mitt var verre enn jeg hadde trodd, det var klippet i etasjer sist som jeg viste ergo måtte det klippes litt opp nå også..

Det ble tatt MYE hår, men jeg er fornøyd og det er jaggu håret mitt også..
Jeg er veldig fornøyd selvom det ble kortere enn jeg hadde sett for meg, neste torsdag skal jeg tilbake å kure å farge det, tror dette blir bra jeg :)


Hva syns du da?

4 kommentarer:

  1. Det blir supert vettu..:) Ender nok opp med en del cm kortere hår jeg også når jeg først kommer meg til frisøren..:P..
    Kjempefint ble det i allefall..:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen :)
      Er godt å få bort alt som er slitt og flisete hvertfall :) Og det gror jo heldigvis ut igjen også om man ikke blir fornøyd liksom :)

      Slett
  2. Så fin du ble:)) Deilig å bli kvitt slitte tupper og bli dulla litt med ikke sant:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er nydelig å bli dullet med..
      Følte meg ganske spontan også som satt opp en time til farging også sånn på sparket :D

      Slett

Ha en flott dag :)