søndag 1. april 2012

Min mening om NOKA produktene.


Det er nesten på tide med ny oppdatering om hva jeg syns om produktene til NOKA.
Det er jo en stund siden sist og noe har forandret seg. 
Shaker:
Denne er kjempe god syns jeg, hvertfall hvis jeg kjører to fryste jordbær til pure og blander i:)
Da smaker det litt mer ekte jordbær.
Den er også veldig god å blande med en skje vanilje, eller å ha den slik den er.
Syns den smaker bra med jordbær og jeg koser meg med hver shake. 
Denne har jeg fått litt avsmak på etter jeg kun drakk den en periode.
Men den smaker ikke vondt altså, bare jeg som er litt lei av smaken.
Den blir ekstra god med litt kakao pulver eller kaffe i.
Den er også god å blande med vanilje og jordbær. 
Denne har et svakt hint av vanilje når du drikker den, og en lang ettersmak av vanilje etter på..
Den smaker veldig godt og er en av mine favoritter for tiden. 
Denne har jeg egentig ikke drukket så mye av.
Men den smakte godt den også, spesielt med litt blåbær pure. 
Mine miksemåter:
  • 2 måleskjeer sjokolade+ en med jordbær<3
  • 1 med vanilje og 2 med sjokolade.<3
  • 1 med jordbær, 1 med sjokolade og en med vanilje (denne smaker som når du blander tress isen)
Middager:


J
eg har lest at mange syns denne smaker for mye, der er jeg litt uenig.
Jeg syns egentlig den smaker litt lite så jeg har ofte tomat pure, gulrot, mais, chilli krydder, buljong osv for å få mer smak.
Ikke alt på en gang altså ;)
Men det er godt med kjøtt i den, og konsistensen er fin. 



Tenk dere tynn potetstappe med kjøttdeig (her er det soya kjøtt) og grønnsaker, så har dere denne retten..
Den smaker nydelig og jeg liker godt konsistensen.
Igjen veldig godt med ekstra grønnsaker i..
Jeg syns også denne er god om man hiver litt buljong i det kokende vannet. 



De første gangene jeg spiste nudlene smakte kraften søtt, ja jeg likte den rett og slett ikke.
Men med miksing og triksing har det blitt bra.
Jeg har alltid buljong i (ja jeg er glad i buljong og kraft) og koriander.
Bruker også til tider taco krydder, chilli krydder eller andre ting jeg har i skapene.
Ellers tilsetter jeg gjerne masse mais, purre og gulrot i nudlene, da metter de litt mer og jeg får litt motstand.
Ja nudlene er også litt tykkere enn mr lee nudlene, men de smaker godt og jeg liker de :) 
Samme som med kylling nudlene, men denne er ikke sååå søt i kraften.
Barer:
Denne var god til å starte med, men etter noen dager med dette som mellommåltid ble det litt tørt for meg.
Men så fant jeg ut at jeg kunne bruke det som frokostblanding, og da ble det kjempe godt.
Knekk den opp i passe biter, hell over melk og nyt.


Melken får sjokoladesmak etter hvert og blir en deilig kakao på slutten.
 
Denne smaker og lukter ganske syntetisk jordbær.
Jeg har ikke bestilt denne igjen.
Dette er den beste av crisp barene, den smaker nydelig grønn eple, og har deilige eplebiter inni mellom..
Kjempe god rett og slett..
Men den blir fort tørr så den er best i frokost blanding, er lenge siden jeg har hatt denne også på listen min. 
Denne smaker svakt av karamell, og har små biter med karamell inni mellom.
Den er ypperlig til kaffe kos, eller forran tv på lørdagskvelden istedefor sjokolade..
Kjempe god..
Min favoritt blandt barene!


 
Denne syns jeg ikke var så alt for god.
Den smaker akkurat som skumgummi bananer, noe jeg aldri har vært så glad i..
Men om du liker det, liker du nok denne.
Du kan trykke på hver av overskriftene for å komme direkte til produktet.
For å lese mer om noka kan du trykke HER.
Dette innlegget er sponset, men det er mine egene meninger om produktene.
(Dette innlegget er kopiert fra den gamle bloggen min!)

2 kommentarer:

  1. Hei:)) Blåbærshaken har jeg smakt, brukte den i èn uke i fjor sommer. Den er god! Mye bedre enn andre shaker jeg har prøvd som har smakt sagflis:)) Masse lykke til på din vei fremover..dette klarer du:)) Driver forresten selv og skal ned i vekt, min blogg finner du her:
    divaandrea.blogspot.com

    Alltid hyggelig med besøk:))

    SvarSlett
  2. Ja den er veldig god :) Syns egentlig alle shakene smaker godt men favoritten for tiden er jordbær :)

    Har lagt deg til på listen min jeg slik at jeg kan følge deg videre, alltid gøy å få ny motivasjon :)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)