søndag 22. april 2012

Helgen og bilder fra helgen.

Da var jeg endelig hjemme igjen etter en super helg..
Det startet flott på Fredagen med ost, kjeks og vin/pils.
Masse herlige jenter/damer og gode samtaler gjennom hele kvelden.
For første gang var jeg flink til å drikke vann mellom vinen, så når jeg våknet på Lørdagen var jeg i fin form bortsett fra at jeg var litt trøtt..

Jeg har for første gang smakt skikkelig ost, og med skikkelig ost mener jeg annet enn bacon ost på tube.
Det var overraskende lite smak egentlig, hvert fall i de vi hadde, men gode var de.

Lørdagen ble brukt på å slappe av, var en tur hos naboen på kaffe og resten av dagen nøt jeg foran tv mens mamma lå å leste.
På kvelden kom naboen innom for en prat og det ble litt ost og kjeks på oss da også.

Idag har vi også bare slappet av, jeg våknet litt før klokken 8 så jeg har nyt stillheten og roen.
Hele helgen har egentlig bare vært avslapping, kos og hygge, jeg har fått ladet opp batteriene, savnet min kjære, slappet av og fått roen.


Guttene leker seg med handlevognen.

Bordet er ferdig dekket<3

Kjeks<3


Druer, det var de røde som det gikk mest av.


Ost, favoritten ble den runde og de to 3 kanta.

MMeg.


Slik så ostebrettet når vi var ferdig hehe.


Veeeel, rett før det var natta for meg.


Og slik så det ut dagen derpå.


Og meg dagen derpå..
Tequila følger med på tv, for en hund sier jeg bare..


4 kommentarer:

  1. pen da er. fin blogg du har.

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder vennen :) Ser ut til at dere har kosa dere masse :)
    Klem fra kinemor

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen <3
      ja har hatt det kjempe koselig<3

      Slett

Ha en flott dag :)