fredag 27. april 2012

Ut på date, men hva skal vi gjøre tro?

God morgen :)
Ja i dag er det en deilig morgen, energien viste seg faktisk før jeg slo opp øynene, og jeg nærmest hoppet ut av senga..
Nå sitter jeg å koser meg med en deilig kopp kaffe, bloggen og facebook før jeg tenkte å sette i gang med dagens planer..

Jeg tenkte jeg skulle prøve å få til en kondisjonsøkt aller først, også begynne på litt småting i leiligheten etterpå.
Ordne litt på hyllene, rydde bordet, plassere ting der de skal være og slikt..
Så må jeg skifte på sengen også er det nesten tid for date med verdens beste gutt <3

Idag er planen at vi skal ut å spise på kinesisk resturant, vi satt og skulle velge mellom kino, bowling og ut å spise i går og ut å spise var det billigste, så da ble det slik :)
Kino har jo blitt så utrolig dyrt, sist jeg var på kino kostet det 60 kroner per pers, nå er det oppe i 100 kroner, så kommer popcorn og godteri utenom, så du kan sikkert plusse på 50 kr per pers der også..
Bowlingen lå på 70 kroner per pers for en runde, og det er jo litt lite..

Så derfor ble det ut å spise, som ligger på 70 kroner per person, jeg drikker alltid vann til maten uansett så der sparer jeg jo inn noen kroner..
Det kan sikkert virke som vi er gjerrige og slikt, men vi får først penger til mandag igjen, så vi må nesten gjøre ting som er billige denne gangen, men billig betyr jo ikke at det ikke er koselig!
Idag skal Fredrik bestille for meg (noe jeg gruer meg smått til hehe, jeg spiser bare sprøstekt svin med chop chui(?) til vanlig der) og jeg er spent på hva han ender opp med..

Jeg tror det kan bli en flott dag i dag.
Jeg tenkte også jeg skulle overraske han med å ta på meg den "lille sorte", slik at det blir litt mer skikkelig for en gang skyld.
Syns det er gøy å kunne pynte seg litt selv om man ikke skal på dyr resturant:)


3 kommentarer:

  1. Marco polo eller hong kong? :-P kinamat er skikkelig nam. kos dere masse!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hong kong tenker jeg :)
      Ja det er kjempe godt :D

      Slett
  2. Marco polo er jo best...:P Hehe, neida..:P..
    Koselig å gå ut å spise. :) Og kinamat er jo bare det beste..:P..(ifølge mine smaksløker..;) )

    SvarSlett

Ha en flott dag :)