tirsdag 24. april 2012

Ny dag med angst trening ol.

Da er det tirsdag igjen, og tirsdag har begynt å bety angst trening og dobbel psykolog time..
Det værste er at jeg gleder meg til timene, jeg har mye på hjertet i dag og kjenner at det skal bli godt å få noen svar..

Bussen der i mot er jeg ikke sååå hypp på, men for all del det kunne vært verre..
Hadde litt problemer med å sovne i går så det gikk to timer før øynene falt igjen og søvnen tok meg, men det er jo ganske vanlig dagen før dagen det..

Når jeg kommer hjem i dag regner jeg med at jeg er ganske så sliten, men jeg håper jeg skal få vasket og ordnet litt her hjemme iløpet av dagen.
Bortsett fra det står det ikke mye på plakaten i dag..

Det er grått og trist ute nok en gang, så da er det perfekt inne vær ;)
Satser på at mannen skal få vasket gulvet mens jeg er ute ;)

Ha en flott dag alle sammen <3

1 kommentar:

  1. Synes du er flink som har buss trening og dobbel psykologtime . Elskere deg høyere enn alt i verden :) klem F

    SvarSlett

Ha en flott dag :)