søndag 1. april 2012

Ikke helt i form.

Idag har jeg bare slappet av.
Føler meg ikke helt i form egentlig så har ikke orket stort..
Det startet igrunnen i natt, ble kvalm, uggen og stressa, klarte å sovne etter en lang stund og det gav seg frem til litt ut på formiddagen i dag..

Så startet det for fult igjen, små kvalm, svimmel, hodepine, rennende nese og generelt ikke helt pigg..
Utrolig irriterende egentlig for planen var å få ryddet og vasket litt her hjemme.
Men det kan jo fint utsettes til i morgen eller Tirsdag egentlig, er ikke noe som haster hehe..


Ellers irriterer det meg grønn at blogg.no er nede enda en gang.
Er noen ting jeg gjerne ville hatt over på denne bloggen.
Men jeg får bare skrive det over selv like godt da..

Planen for resten av dagen er å se the mentalist (fikk sesong 1-3 i posten i går) og lage meg noe supper av et slag.
Ellers blir det vel senga tidlig vil jeg tro..

Håper dere har hatt en flott dag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)