tirsdag 3. april 2012

Tidlig oppe og storhandel.

God morgen..
Tidlig på an i dag her i leiligheten, men i dag skal vi på storhandel før påsken så da må vi nesten føye oss etter når mamma har tid :)

Natten har vært litt så der, sovet godt når jeg har sovet men våknet mange ganger gjennom natten..
Kanskje ikke så rart med tanke på alle de rare drømmene jeg har hatt, bla at jeg var på besøk hos heidialexandraolsen, dere vet, hun barbie bloggeren..
Huff fæl drøm egentlig..

Bortsett fra den drømmen drømte jeg at jeg var hjemme alene fordi Fredrik skulle stjele bil til meg, at asti var blitt rosa (det var faktisk litt søtt da) og at leiligheten brant ned..
For en natt ;)
Nå får jeg hive i meg en shake før jeg kler meg og vekker min kommende mann<3
Håper dere får en flott dag alle sammen..
Noen som vil se hva vi handler på en storhandel eller? ;)

1 kommentar:

  1. Yes, jeg vil gjerne se!:) ha en superfin dag:)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)