søndag 1. april 2012

NOKA dietten

Jeg har som jeg har skrevet gått på NOKA noen mnd nå, og er kjempe fornøyd.
Jeg kan virkelig gå god for NOKA og deres produkter..



NOKA er en lavkalori diett, men kan også brukes som livstil.
Man kan fint spise vanlig mat utenom NOKA produktene og fortsatt gå ned i vekt.
Et måltid inneholder ca 210 kcal og da får du også i deg alt av vitaminer, mineraler, fett og karbohydrater kroppen trenger iløpet av et måltid, dette er ofte vanskelig å få i seg gjennom vanlig kost.
NOKA er ikke bare en shak diett, de har nudler, barer, supper og middager utenom shakene.
Det er altså fint mulig å variere her...


NOKA metter bra og har god konsistens syns jeg.
Men det er klart at det ikke er det samme som vanlig mat, nudlene er litt tykkere, shakene er jo som shaker flest bare at NOKA shakene smaker mye bedre og ikke har den typiske papp ettersmaken som mange andre..


Man kan fint så ned i vekt med et NOKA måltid om dagen og resten vanlig mat, men det er viktig å tenke på hva den vanlige maten består av.
Selv har jeg som regel at hvert vanlige måltid ikke skal overstige 300 kcal, på denne måten får jeg fortsatt i meg få kcal selvom jeg spiser vanlig..
Dette er veldig lett å holde seg til etter man har blitt vant til det..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)