torsdag 12. april 2012

Har du blogg?

Og der var feberen tilbake igjen..
Irriterende at jeg ikke bare kan bli skikkelig syk snart, er mye bedre å ligge rett ut noen dager enn å hangle i noen uker slik som jeg har gjort..

Jaja heldigvis trenger vi ikke gå på butikken og slikt i dag så jeg får sende mannen ut på tur med Asti mens jeg slapper av hjemme hihi..
Kjenner jeg kroppen min rett forsvinner feberen om noen timer også føler jeg meg tipp topp igjen frem til i morgen hehe..

Håper dere får en fantastisk dag..
Og et spørsmål på slutten siden jeg har så mange sidevisninger om dagene lurer jeg jo på hvem du er, så hvis du har blogg legg gjerne igjen adressen i en kommentar så jeg kan sjekke den ut :)
Søteste Asti og Tequila for lenge siden <3

1 kommentar:

  1. Hei,ja svigerfamilien min har sommerhus i Lyngørsundet!!!Er kjempe fin der!!

    SvarSlett

Ha en flott dag :)