søndag 8. april 2012

Jentekveld og litt tanker.

Imorgen er det nok en gang jentekveld.
Noe jeg gleder meg masse til samtidig som kroppen min har kommet i et modus der den sier at sofan er best og folk er skummelt..
Litt dette med selvtilliten igjen kjenner jeg, skravler jeg for mye? Prater jeg bare piss? ordlegger jeg meg rett? osv..
Sjokolade mouse fra sist hehe.


Men jeg vet jo at slike kvelder blir bra, det blir det jo alltid..
Sist ble det kjempe koselig og jeg var ikke hjemme før rundt 1 på natten, masse skravling og latterkick.
Jentene er supre og vi går så godt sammen alle 4..

Men det er denne helvetes kroppen min som ødelegger gang på gang.
Jeg vet ikke vha som starter det når det skjer, men redselen for å gjøre noe galt er der liksom hele tiden.
Jeg tenker gjennom ting jeg kan tilføye og ting jeg kan prate om men finner ikke ut noe..
Er redd for å åpne meg for mye og slite de ut samtidig som jeg er redd for å si ting feil..
Jaja den kroppen og hodet mitt blir jeg aldri klok på uansett..

Men bra blir det uten tvil, jeg gleder meg masse til maten hehe, viltgryte ala jentene ;)
Alle har noe de ikke liker og alle har vel egentlig fått ønskene oppfylt.
Gleder meg også til all skravla og håper bare jeg klarer å slappe av..

mm Smågodtet vi hadde sist gang.

2 kommentarer:

Ha en flott dag :)