torsdag 12. april 2012

Kjæreste kveld med bilder.

Ingen ting er så godt som å våkne tidlig på morgenen, sette seg i stillhet på stuen med en kopp kaffe og tenke på kvelden i går<3

Litt før 7 var øynene mine klare til å stå opp, kroppen kom litt senere hehe.
Kaffen er klar, kjæresten har fått godmorgen kyss og Asti har fått mat..
Fred og ro på stua, bare meg og tankene mine..

Kvelden ble perfekt, så perfekt en kjæreste kveld kan bli <3
                                                            Deilige kjeks<3
Druer og pære <3 Ja pære er faktisk veldig godt sammen med smøreost:)

Vin og levende lys<3

Vi er ikke så avanserte i osteveien, så her holdt det lenge med kylling ost og bacon ost ;)
Det enkle er ofte det beste sant..
Kvelden ble perfekt avsluttet, sovende i armkroken til den vakreste mannen jeg vet om med minste (og eneste) jenta i armkroken min<3
Selv om det skal sies at jeg ble vekket i 3 tiden med et forsiktig spørsmål om jeg kunne legge meg på puta mi fordi han nesten falt på gulvet hihi..

Nå har vi avtalt å sette av minst en dag i mnd på ost og vin kveld, og en gang i uken skal vi gjøre noe utenom det vanlige, minst..

Slike kvelder der man prater om alt og ingen ting, der man stopper opp i hverdagen for å ta vare på hverandre, der man får et kyss når man kommer fra badet eller står med oppvasken, slike dager er bare herlige.
Heldigvis har jeg en kjæreste som er flink med de små tingene, det er heller jeg som er dårlig der.
Han er flink til å fortelle at han elsker meg, kysse meg når jeg driver med de rareste ting og fryse øyeblikket bare med å holde rundt meg<3

Vi fikk pratet masse om valper i går, og nå håper vi inderlig at det er valper på gang hos tusta vår..
Vi fant vel ut at siden vi ikke har fått noen små selv enda er det jaggu på plass at hun tar det ansvaret hihi..
Vi har også blitt enige om hvordan vi vil gå frem med eventuelle valpekjøpere og vi vil nok være nokså strenge hehe, men som jeg tenker så vil vi tross alt at disse (eventuelle) valpene skal få et godt hjem<3

Nå skal jeg hive i meg en jordbær shake til frokost sammen med enda en kopp kaffe før jeg kryper inn i armkroken til min kjære som fortsatt sover<3

* Er du flink til å stoppe opp i hverdagen og nyte?





2 kommentarer:

  1. Hørtes himmelsk ut! Viktig å ta vare på de små, gode øyeblikkene og ta seg litt ekstra tid til hverandre en gang iblant så man ikke havner i vante trakter og sklir fra hverandre!:)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)