fredag 27. april 2012

Når for små kjoler blir for store...

Haha idag prøvde jeg alle sommerkjolene jeg kjøpte i fjor.
Når jeg fikk de i posten i fjor sommer og skulle prøve disse flott kjolene var alle for små.
Noen fikk jeg på meg men så ut som en overstappa pølse, andre fikk jeg ikke på meg en gang..

Derfor var spenningen stor når jeg fant de frem igjen i dag, siden jeg har gått ned en del regnet jeg med at de ville sitte perfekt..
Men sjokket var stort da alle var for små, puppene er fortsatt for store men ellers så kjolene rett og slett ut som poser på meg..
De fikk meg til å se 100 ganger større ut enn det jeg er, rett og slett fordi jeg ikke har noe å fylle de med..
Så nå må jeg kjøpe nye kjoler hvis jeg skal ha noe å gå med (ikke det at det er så dumt da så klart..)


Det øverste bildet ble tatt ca 2 mnd før det under her..
Begge to er tatt i fjor sommer..
Tok ikke nye bilder i dag desverre, kamera ligger til lading...

Men den kjolen som er på bildet under her henger nå som en sekk på meg, så jeg må virkelig kjøpe meg noen fine kjoler...


5 kommentarer:

  1. Gleder meg til jeg kan ha dette luksusproblemet med klær som plutselig er for store...;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Luksus problem og luksus problem, ender jo opp med å bruke dobbelt så mye penger til syvende og sist :)
      Dette er jo kjoler som aldri ble brukt, og jeg må bruke minst like mye penger i år på nye..
      Men er jo fornøyd med at det er den fremgangen så klart :D

      Slett
    2. Jo, fortsatt luksusproblem..:P Selv om penger er noe de færreste av oss har nok av, så er det jo heldigvis mye salg på klær til oss, og kjoler trenger jo ikke å være så dyrt..:)

      Slett
    3. Hehe ja greit jeg sier meg enig med deg ;)

      Slett
  2. "Men sjokket var stort da alle var for små, puppene er fortsatt for store men ellers så kjolene rett og slett ut som poser på meg.."

    Bortsett fra at alle kjolene er for små, så skjønte jeg ikke denne/poenget ditt her...

    SvarSlett

Ha en flott dag :)