lørdag 7. april 2012

Om alt og ingen ting.

God morgen alle sammen <3
Jeg tror kroppen min er motsatt av alle andre sin hehe, når det er helligdager og slikt våkner jeg tidlig, og når det er jobb på normale mennesker våkner jeg sent..
Skulle egentlig ønske at det var motsatt..

Kroppen er fortsatt ikke helt i form, litt sår i halsen og energiløs.
Men det er ikke noe ikke litt kaffe kan rette opp hehe..
Idag tenkte jeg å komme meg på posten (om de har åpent) for å hente en pakke med masse gode hårprodukter.
Må bare komme meg i klær først hehe..


Frokosten i dag ble musli med cultura melk.

Ellers er det turer med hundene og rydding som står på plakaten her hjemme i dag.
Rolig påskeaften med andre ord..

Håper dere får en flott dag alle sammen :)
Senere kommer et innlegg om min slankevei til nå tenker jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)