søndag 1. april 2012

Litt om meg.

Jeg tenkte jeg sulle fortelle litt om meg, til dere som ikke kjenner meg så godt fra før..




  • Jeg er 22 år.
  • Jeg har gått på NOKA dietten siden November 2011 og er kjempe fornøyd.
  • Jeg har gått ned ca 15 kilo på et år og stresser ikke så mye med de siste 7.
  • Jeg har vært sammen med samboeren min siden 25.12.2005.
  • Vi ble forlovet 17.12.2010.
  • Vi gifter oss 01.06.2013.

  • Jeg har vært utsatt for overgrep når jeg var 14 år og 14,4 år gammel.
  • Jeg har vært dypt deprimert men er nå erklært frisk fra depresjonen.
  • Jeg har slitt med panikk angst noe jeg heldigvis har klart å bli kvitt nå.
  • Jeg sliter med sosial angst, transport angst og da spesielt buss, og legeangst.
  • Jeg jobber 24 timer i døgnet, hver dag hele året.
    Jobben min er å bli frisk, finne meg selv og komme ut i areidslivet igjen, det er den tøffeste jobben som finnes.
  • Jeg har 4 mindre søsken.
  • Jeg har slitt med selvskading men har heldigvis kommet bort fra dette..
  • Jeg har en bishon frise med navn Asti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)