torsdag 26. april 2012

Dagen i dag.

Hei alle sammen :)
Dagen i dag har stort sett går med på å brette tøy, vaske tøy, rydde og vaske badet og hatt frustrerte fruer maraton med meg selv hehe..
Altså ikke den mest givende dagen, men badet er hvertfall strøkent igjen, noe som er deilig..

Etter jeg er ferdig med innlegget her blir det en runde med trening, jeg SKAL få bort grevinne armene mine før sommeren setter inn, og gjerne litt av kulen på magen, sier ikke nei takk til en spenstigere bak del heller..
Men for å få dette må det trenes, hver andre dag står på plakaten nå, først en runde med kondisjon trening også avslutter jeg med styrke, tror det blir bra jeg..

Imorgen er planen å ta resten av leiligheten her hjemme, skulle egentlig ta alt i dag men det ble det ikke noe av, mye gøyere med fruene hihi..

Ellers har jeg hatt deilig klippfisk til middag i dag, *barndomsminner*, i morgen blir det nok ikke noe spennende, enten kylling eller NOKA..

Jeg er så fornøyd med det nye håret mitt :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)