tirsdag 24. april 2012

Jeg skal klippe meg men trenger råd.

Vel, etter flere måner, uker og dager med nøye vurdering har jeg endelig tatt mot til meg å bestille frisør time..
Der og da etter jeg hadde bestilt timen var jeg kjempe stolt over at jeg fikk gjort det, så kommer frykten..

Hva skal jeg prate med frisøren om?
Hvordan skal jeg klippe meg?
Er lærlingen flink?
Blir det bra?

Men jeg gleder meg også, det skal bli så deilig å dra fingrene gjennom håret uten å sitte igjen med hendene fulle av knekte tupper.
Det skal bli deilig å få bort de splitta, tørre og ødelagte tuppene mine som ikke ser bra ut, og det skal bli godt å få kura det skikkelig..

Jeg vet ikke hva jeg kler eller hvordan jeg vil ha det, men jeg vil ikke klippe det for kort siden det bare er et år igjen til bryllupet (+ noen mnd), jeg vil ikke klippe etasjer da dette ser forferdelig ut når håret mitt tørker og krøllene kommer frem.
Jeg vil ikke ha bob da dette får meg til å se ekstra stor ut..



Fortell meg gjerne hva dere tror jeg kan kle :)
Det hadde jeg satt stor pris på...
Håret er forresten så mørkt som på det underste bildet, og jeg har bare bestilt klipp, vask og kur..


4 kommentarer:

  1. Dette er jeg helt umulig på selv..:P.. pleier bare å gi frisøren "frie" tøyler, men legger stoor vekt på at de får med seg at jeg har krøller(en gang fikk visst ikke frisøren helt med seg dette og ga meg en frisyre som var grei nok med slett hår, men passet egentlig ikke meg i det hele tatt.. første og siste gang jeg var der..:P) og ikke vil ha kort hår, resten bestemmer de..:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg har også pleid å gi de det, men da ender jeg alltid opp med bob eller etasjer noe jeg ikke kler i det hele tatt..

      Slett
    2. hehehe, men da kan du jo nevne at du ikke vil ha bob eller etasjer og..:)

      Slett
    3. Jaaa.. det blir nok bra uansett :)

      Slett

Ha en flott dag :)