tirsdag 10. april 2012

Bilder fra jentekvelden:)

¨For en kveld det var i går.....
Etter mye tanker og føling her hjemme fant jeg ut at jeg skulle avlyse psykologtimen i dag, fordi dette ville ta fra meg mer enn det ville gi meg..
Nok om psykologen, over til det gøye :D

Verdens beste middag, fu flate så godt det var og alt var hjemmelaget<3
Langt i fra noen slankemiddag hehe men som vi konkluderte med, det er jente kveld så sjeldent at det skal ikke slankes:)

Og tallerkenen etter middag (før jeg forsynte meg en liten gang til enda senere hehe).
Det aller beste er at jeg har masse rester med meg hjem, så dette blir middagen i dag også :D
Mitt kamera (digital) som tar bilde av desserten.

Helene sitt speilrefleks som tar bilde av samme "dritten"..
Vurderer virkelig speilrefleks kjenner jeg men bare pga dette bilde..
For så kommer det noen andre bilder som jeg ikke ser forskjellen på.
Speilrefleks.

Digital kamera.

Kvelden var fantastisk, masse latter, god mat adjektiv fortelling, snack, enda mer latter og gode samtaler..
Ja også fant jeg noen gamle bilder av meg selv hehe..
Kjente meg ikke igjen jeg..
13-14 år ca..
Skulle gjerne hatt den kvaliteten på håret igjen ja, nå er det jo bare slitt og tørt hehe..

Hehe beklager vennen ;)
Her var jeg vel 14-15 år tror jeg, var vel i lillehammer når vi var der?
Min godeste mann (kommende mann) mener at jeg er mer lik meg selv nå enn på disse bildene hehe, og ikke minst myyye finere ;)
Jaja hva kan han ellers si hihi..

Klokken var godt over 1 før jeg kom hjem og godt over 2 når jeg la meg..
Var oppe klokken 9 for å ringe psykologen, og angrer ikke på at jeg ringte, for i dag renner både nese og øyner, nyser i ett sett og det kjennes ut som jeg var på fylla i går selvom jeg bare hadde meg en smirnoff hehe..

Idag fikk jeg endelig pakken min som jeg har ventet på, så i dag blir det spa deg selv dag her hjemme..
Dyp rensende shampoo, fuktighets maske til håret som jeg fikk av Helene, fuktighets balsam, dusj olje, fuktighetskrem, fuktighetskrem med farge og til slutt deilig fotkrem :)
Perfekt spa deg selv tror jeg det vil bli :)

Har mange flere bilder men må høre med gjengen om de vil på bloggen eller ikke :)


6 kommentarer:

  1. Du ser vel forskjellen på de to bildene?...:P.. Med speilrefleksen kommer fargene bedre frem og fargene blir mer riktige.
    Kontrastene blir større og linjene blir tydeligere.
    Av og til, sånn hvis man er veldig blek og har litt utslett kan jo dette være negativt fordi utslettet vil poppe frem og se übertydelige ut, men det løses enkelt ved å bare la vær å ha blits på(selvfølgelig hvis det er på dagen eller hvis det er lyst nok inne...:P)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo altså jeg ser jo at øynene mine har farge på speilrefleks kamera og ikke på mitt kamera men også ser jeg jo at det tar bedre bilde av sjokolade mosen hehe..
      men jeg ser liksom ikke den stooooore forskjellen hehe..

      Slett
    2. Da tror jeg du må ta en tur til øyelegen....:P

      Slett
    3. Hehe jo kanskje det :P
      Eller så er det bare det at jeg ikke skjønner forskjellen hehe..
      Jeg ser jo ikke forskjellen på dvd og blueray(?) en gang så hehe..

      Slett
  2. Glad i deg og ann helen <3 Koselig med gamle bilder :) Håper spa dagen din ble bra, og at den fuktighetsmasken fungerte litt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Glad i deg også vennen <3
      Ja spa dagen ble flott og masken var kjempe god :)
      Tuppene ble hvertfall mykere enn noen gang før <3

      Slett

Ha en flott dag :)