torsdag 5. april 2012

Blir det valper tro..

God morgen..
Idag er planen tur med svigerfar og middag hos de etterpå..
Blir nok en lang men kjempe koselig dag..

Vi la oss tidlig i går, eller det var planen hvertfall.
Rett etter vi hadde lagt hodet på puta hører vi at asti skriker til, jeg spretter opp og på med lyset..
Joda da hadde teddy og Asti endelig funnet ut av hvordan dette parre tullet virket etter å ha bomkjørt hele dagen.
Så der hang de så fint sammen hehe.
Asti dro han etter seg der hun vimset på gulvet, så vi endte opp med å sitte på gulvet i de 45 minuttene de hang sammen, begge trengte nok litt trøst hihi..

Nå håper vi bare det lir valper ut av den ene gangen, men han er her jo frem til mandag så vi prøver å få til en parring til i morgen og en iløpet av helgen tenker jeg, kommer jo an på de også så klart.
Akkurat nå er han uintressert i henne, hun vil og vil mens han bare går hehe..

Men pga dette fant vi senga litt senere enn vi hadde tenkt, og jeg er stup trøtt og har mens smerter til den store gull medaljen..
Akkurat det jeg ønsker forran turen hehe..
Det kommer flere bilder av herlighetene iløpet av dagen vil jeg tro :)

* Hva skal dere gjøre i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)