torsdag 5. april 2012

Bilder fra dagen vår.

Da var vi hjemme fra tur og middag, dagen kan bare beskrives gjennom bilder..
Alle tre hundene, Shira er mest opptatt av pinnen mens de andre snuser forferdelig mye ;)
Kjærestene<3

Dårlig bilde av blåveis.

Bever hytte<3

Her har beveren vært, var masse nedfelte trær i dette området.


Søteste Teddy gutten <3

Vakreste mannen min <3 eller kommende mann.


Vakreste jenta i verden<3


Stort stein gjære der vi gikk tur.

Vann må man ha<3

Meg.

To trøtte jenter etter turen, asti lå slik på brystet mitt i over en time mens vi små sov<3

2 glass av denne rosè vinen og

2 glass av denne rødvinen + 2 små shot av st halvors eller hva den heter..
Dette er faktisk første rosè vinen og rødvinen jeg har likt<3

Nå er det en episode av The mentalist før det er senga for meg..
Trøtt og sliten etter en lang dag med familie og hunder..

Ja middagen i dag var forresten pinnekjøtt, lammelår, fløte poteter, kålrotstappe, sjy, sopp saus og brokkoli/blomkål..
Er fortsatt stapp mett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)