onsdag 18. april 2012

Spørsmålsrunde.

Kjenner jeg gleder meg masse til Fredag nå, jente kveld med mamma og noen andre, vin og ost/kjeks og ikke minst tilbringe en hel helg "hjemme"...

Jeg og min vakre mamma <3

Formen er egentlig ikke helt på topp i dag, fysisk er alt greit men jeg kjenner at jeg er sliten i toppen for tiden..

Vet ikke helt hva jeg skal blogge om heller, så jeg tenkte å gi dere muligheten til å stille meg spørsmål, hvis dere lurer på noe..
Så da kjører jeg igang en spørsmålsrunde jeg :)

Noe du vil spør meg eller Fredrik om?
Nå har du muligheten..

3 kommentarer:

  1. Årh, nå fikk jeg lyst på ost og kjeks...:P.. Kanskje vi må ha en sånn dag også? Så kan de som drikker vin få min del..:)

    Har ingenting jeg lurer på for tiden for jeg er tom tom tom i hodet mitt..:P

    SvarSlett
  2. Ja det er jo så godt :)
    Kanskje jeg får stelle i stand det når jeg skal ha jentekvelden her hjemme ;)

    <3

    SvarSlett

Ha en flott dag :)