torsdag 19. april 2012

Kan tro jeg er stolt, en dag med angst trening.

Idag er det en bra dag igjen..
Idag er det en sånn dag der du har en god følelse inni deg, ingen ting egentlig kan ødelegge dagen og en dag der du smiler til fremmede..

Jeg har møtt mamma på bibilioteket tidlig i dag, selv om jeg hadde med meg Fredrik som fulgte meg var det skummelt og jeg kjente ubehaget.
Men det gikk bra..


Så var jeg, mamma og lillebroren min på bingo av alle ting, det var kjempe gøy når jeg først fant ut av hvordan det funket hehe..
Sterkt ubehag her også så det ble mye nervøs latter og mange små feil..
Men det gikk bra..

Så var det på butikken med mamma og lillebror for å handle litt mat på 10 kroners tilbud, klarte å holde meg til det som sto skrevet på handlelisten:)

Når jeg kom hjem lå det en hentelapp i postkassen vår så da gikk jeg like godt alene for å hente pakken, og mens jeg var ute gikk jeg for å kjøpe meg en brus..
Alene dere, totalt alene gikk jeg!
Kan tro jeg er stolt nå da..


Så var det hjem for å se på jul i skomakergata av alle ting hehe, elsker å drømme meg tilbake til barndommen av og til <3

Imorgen er det som nevnt før ost og vin kveld hos mamma, jeg skal for første gang på over 2 år være borte fra Fredrik mer enn en natt..
Jeg er kjempe nervøs både for meg og han, men aller mest for at han skal være alene hele helgen og mest sannsynlig skal ut fredag og lørdag..
Ikke spør meg hvorfor jeg er nervøs, for jeg vet jo at han oppfører seg hehe..
Men jeg er også nervøs for at jeg skal være borte fra han en helg, men det skal også være litt godt å savne hverandre syns jeg..

4 kommentarer:

  1. Ååååhhh...så flink du er:)) Stolt av deg!! Gjem godt på den følelsen til neste gang du kjenner at angsten er der...da er det fint å kunne ta frem den følelsen igjen over hvor bra det faktisk gikk:)) Way 2 go girl:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den følelsen er gjemt og skal tas frem igjen med jevne mellomrom :)
      Takk for oppmuntring :)

      Slett
  2. Du er superflink :D

    Ja, er både sunt, godt og vondt å savne hverandre innimellom! Det er jo en vond følelse akkurat der og da, men man får snu det til det positive og se at man faktisk har en fantastisk person å komme hjem til :D Er nok kjempesunt tror jeg, selv om jeg ikke liker det akkurat der og da ;) hehe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det gjør godt for forholdet å savne hverandre :)
      Tror det kan bli bra jeg, selvom det sikkert blir en vond helg og ikke minst ensomt å måtte sove alene :P

      Slett

Ha en flott dag :)