søndag 8. april 2012

Min favorittbutikk...


Jeg har uten tvil funnet min favoritt nettbutikk når det kommer til hudpleie produkter..
De fleste av oss liker vel å få gratis ting og produkter til en billig penge men som holder det de lover?
Det gjør hvertfall jeg..
På  www.yves-rocher.no får du dette.
Du får en gave når du handler der, akkurat nå kan du velge mellom øyenskygge, miniprodukter, sports bag, gi et tre eller fuktighetskrem med selvbruning effekt.
Uten om dette kan du velge 3 hygiene produkter til 70 kr, 2 hudprodukter til 100 kr, 2 sminke produkter til 130 eller 2 kropp produkter til kr 90.
Det beste er at du kan benytte alle tilbudene hvis du vil det..
Dyprengjørende sjampo - fett hår
Sist handlet jeg meg 2 shampoer og en balsam, dusj olje og fuktighetskrem, nattkrem med kamille og gaven min som er fuktighetskrem med selvbruning..
De har også gratis frakt om du handler for over 150 kr..

Jeg har handlet herfra før også, og alle produktene jeg har prøvd til nå holder virkelig det de lover, spesielt elsker jeg nattkremen med kamille, denne fukter virkelig tør hud..
Dette innlegget er ikke sponset, men jeg er så fornøyd med butikken at jeg vil tipse dere andre om den..
 * Har du handlet herfra før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)