tirsdag 1. mai 2012

Den følelsen når noen plystrer etter deg ;)




Nesten ferdig stelt, gleder meg til en deeeeilig middag<3
Deilig mat <3 Jeg bare elsker indisk..
Fargene er helt på tur desverre for jeg husket ikke å endre innstillingene før det var for sent.


 Fredrik lekte fotograf, snakker vi nærbilde eller ;)
 
Deilig vær...
 
Også måtte vi dokumentere årets første utepils ;)
Slik ble jeg seende ut til slutt, sort tunika/kjole, strømpebukse, dress jakka mi og skoa..
Kjempe deilig å spise ute i sola og bare nyte hverandre, men det skal jeg si, jeg liker bedre min anonyme stil kjenner jeg..
Altså jeg har hørt myter om at noen menn fortsatt plystrer etter damer på en vanlig hverdag, men å oppleve det selv er virkelig FLAUT!

Tror aldri jeg har vært så flau noen gang jeg som når jeg plutselig hører noen plystrer etter meg.
Jeg gikk fra å gå sakte til å nærmest jogge av gårde..

Skoa var forresten kjempe gode å gå i, både fort og sakte hehe, så disse blir nok bra brukt, ikke var de så alt for utprega heller som jeg hadde trodd..

Hva syns dere om antrekket? Kan skoa brukes på denne måten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)