mandag 28. mai 2012

Det snur fort.

Og så fort kan det snu dere.
Etter jeg fikk ut litt tanker på innleggene under her satt jeg meg ned i kjent Silje stil og tenkte.
For det at Asti er i byen betyr ikke at jeg trenger å gå glipp av alt når det kommer til valpene.
16-18 juni skal jeg sitte barnevakt for Asti og de små mens Fredrik skal en tur til sverige med familien, da får jeg masse tid sammen med de små nøstene.

Jeg har også muligheten til å overnatte hvis jeg ønsker det.
Jeg drar nok inn før fødselen og eventuelt overnatter til de kommer slik at jeg får med meg fødselen.
Jeg kjøper meg busskort slik at jeg kan dra til byen så ofte jeg har mulighet uten at det blir alt for dyrt, på denne måten får jeg også god busstrening.

Siden vi er så pass gode venner som vi er blir det ikke noe problem vil jeg tro.
Dette er noe vi tross alt var to om, og noe jeg ikke vil gå glipp av siden det er min hund.
Derfor velger jeg å snu det negative som kom i sta til noe positivt, for jeg vil se forandringen fra hver gang jeg ser de og det vil nok ikke Fredrik gjøre på samme måten.
Jeg kan følge de opp så mye jeg har energi til.
Jeg trenger ikke grave meg ned i dette.

Jo da jeg går glipp av masse med de, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med nå.
Det er slik det blir, men jeg kan fange så mye som mulig med bilder og filmer, få Fredrik til å filme de for meg og slikt.

Det er kjipt å gå glipp av ting men det blir bare slik.
Jeg kan ikke endre på det nå, nå må jeg heller fokusere på alt jeg kan gjøre for å få oppleve mest mulig med de.
Jeg må bare se slik på det.

Det blir en hektisk sommer med tanke på at jeg skal strekke til på alle måter, men jeg tror også det vil bli en fantastisk sommer <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)