onsdag 23. mai 2012

Rosa sky

For en sukkersøt og overpositiv blogg dette begynner å bli hehe..
Satt nettopp å leste gjennom de siste innlegga mine, og ser at det er jo så til de grader positivt, ja jeg svever omtrent på en rosa, lilla og rosa (ja skriver rosa to ganger hehe) sky for tiden..

Idag har jeg fått jobbet litt i hagen til mamma, kantklipper er utrolig gøy å bruke fant jeg ut av hehe, eneste irriterende er denne tråden man må dra ut hele tiden, men det kommer seg..
Ja også er det ikke en bra ide å klippe hele plenen med kantklipper hvis man er perfeksjonist hehe, blir jo aldri like langt over alt..

Ellers har jeg fått NOKA i hus igjen, og i dag startet dagen med en nydelig shake i sola<3
Slikket sol har jeg fått gjort, kikket på den ene skyen som var på himmelen og fantasert om hvor den ender opp, ja i det store og hele har dagen til nå vært kjempe flott..

Men jeg kjenner at det skremmer meg bitte litt at jeg er så positiv om dagene, for jeg vet at dette ikke kan vare evig, hvertfall ikke at jeg har så gode dager hver dag resten av livet.
Men så tenker jeg at selvom det kommer grå dager en gang så har jeg skrevet ned alt det positive og kan dra det frem da og se hva jeg har fått utrettet den siste tiden...

Jeg velger å nyte de fine dagene jeg, jeg velger å suge til meg all lykken og mestringsfølelsen jeg føler for tiden når jeg har den også tar jeg det som det kommer..
Ja dere leser riktig, Silje begynner å ta ting som det kommer, jeg prøver å slutte å bekymre meg for alt som kan skje også tenker jeg heller på her og nå.
Carpe Diem!

For jeg kan ikke endre alt det vonde som har hendt.
Jeg har ingen kontroll over hva som skjer i morgen.
Det eneste jeg faktisk kan gjøre er å leve her og nå.


Det betyr ikke at jeg ikke legger planer og ser fremover, for det gjør jeg.
Men jeg går ikke rundt å bekymrer meg for morgendagen, eller gårsdagen.
Det er her og nå som gjelder dere..

Og her og nå er livet fantastisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)