tirsdag 22. mai 2012

Bytur uten angst.

Idag har dagen gått i et.
Sto opp, gjorde litt husarbeid sammen med mamma før det var tid for å ta turen inn til byen for å møte Fredrik og ordne noen papirer og slikt.
Fikk skrevet under på det som skulle skrives under på før jeg tok turen på Arena senteret.

For noen uker siden hadde det betydd angst anfall, hetesjokk og ikke minst masse stress.
Idag kjente jeg bare litt på at det var varmt, men det er ikke så rart når det var rundt 20 grader ute og enda mer inne.

Før kunne jeg ikke stå på et prøverom fordi det ble for trangt, for varmt og for utrygt.
Idag prøvde jeg mange bikinier, bhèr og jeg beholdt roen hele tiden.
Jeg klarte til og med å finne litt undertøy.
For det har seg slik at jeg går ned i vekt for tiden, og da endrer det utrolig nok en del på puppene mine også hehe.
Så i fjor brukte jeg 85 D og i dag kjøpte jeg 75B.
Jepp kjempe forskjeld!

Så tok jeg og Fredrik turen hjem til leiligheten hans frem til mamma skulle hente meg igjen.
Var utrolig godt å se søteste Asti igjen, kjenner virkelig at jeg savner henne masse for tiden..
Fikk også pakket med meg en del ting igjen, det blir tommere og tommere i leiligheten merker vi.

Vi fikk også pratet litt om fordeling av diverse ting, og ellers hadde vi en fin tone.
Det er så deilig å kunne ordne et brudd slik vi gjør, ingen krangling, ingen uenigheter og ikke minst kan vi fortsatt være venner oppi dette.

Når jeg kom hjem var det tid for litt mat og en liten tur på butikken før lillesøster dro meg med ut på tur.
Hva er bedre trening enn en tur med en liten/stor jente på 11 år som omtrent sprekker av energi?
Så det ble nesten en times tur med jogg, rask gange og små løping.
Når jeg så kom hjem var det ingen bønn, rett i dusjen med meg hehe..

Været er så utrolig nydelig om dagene at de må bare nytes, jeg har også fult opp av planer så og si hele tiden noe som er utrolig deilig.
Jeg kjenner at jeg utvikler meg for hver dag som går, folk rundt meg sier det også, og det er så deilig.
Bare det å kunne si til meg selv at jeg faktisk kan klare ting er utrolig nydelig..

Livet er rett og slett herlig for tiden<3

2 kommentarer:

  1. Hvordan blir det med Asti fremover egentlig?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun skal være inne hos Fredrik til valpene er solgt, også skal jeg pendle inn så ofte jeg kan :)

      Slett

Ha en flott dag :)