mandag 7. mai 2012

Jeg tar en pause fra bloggen.



Hei alle sammen..
Jeg har kommet frem til at jeg nok kommer til å forsømme bloggen litt fremover.
Det skjer saker og ting som jeg ikke vil skrive om for øyeblikket og jeg føler det blir unaturlig å blogge om noe annet også.

Det er mulig at det kommer bilde innlegg og overfladiske innlegg, men jeg lover ingen ting.
Jeg vet heller ikke når jeg kommer tilbake for fult eller hvor lenge dette oppholdet vil vare..

Jeg må bare få sagt hvor stor pris jeg setter på alle dere som er innom, hver eneste en av dere som titter innom bloggen for å lese det jeg har skrevet, det jeg har opplevd og det jeg vil dele.
Det gjør meg glad å se at dere velger å gå inn på min blogg av alle de 10000 vis av bloggene det finnes<3

Etter hvert skal dere få en forklaring på alt som skjer rundt meg, men akkurat nå holder jeg meg litt unna heller..

4 kommentarer:

  1. ikke vondt ment men tar du pause for å skape mer drama rundt deg sjøl? du tar ganske ofte pauser.. du kan jo heller bare la vær å blogge på noen dager, å heller si at du ikke har hatt noe å blogge om..

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg informerer de rundt meg som leser bloggen om at jeg tar en pause, slik at de ikke skal bli bekymret.
      Dette gjør jeg fordi jeg da slipper unna spørsmålene om hvorfor jeg ikke blogger lengere slik jeg pleier.
      Hvis du tror det er for å skape drama så kan du gjrene tro det, det skal ikke jeg henge meg opp i.

      Ha en flott dag :)

      Slett
    2. du blogget jo dagen etterpå... så det virker som du pleier å si at du ska ha pause ofte, men du forstetter å blogge allikevel.. eg ser ikke poenget.. men det får bli din sak...

      Slett

Ha en flott dag :)