onsdag 30. mai 2012

Tilbake på den rosa skyen.

Idag har jeg virkelig tatt dagen som den kommer.
Jeg var oppe tidlig (klokken 8) og i halv 10/10 tiden ble jeg spurt om jeg ville være med en venninne å hjelpe en bekjent med å flytte..
Jeg skal ikke gå inn på detaljer, men la meg bare si KAOS!!!!

I 13.30 tiden dro vi og jeg ble sittende hos venninnen min en stund før vi hentet ungen hennes på skolen.
Først nå er jeg hjemme og nå er det på med middag og kos med de minste ungene.
Senere i kveld tenker jeg at det blir en deilig tur i skogen på meg før jeg skal få farget håret..
Jada det er ikke mer enn 4-5 uker siden sist jeg farget det, men jeg liker ikke den etterveksten som har kommet ;)

Idag er humøret på plass igjen og godt er det.
Jeg har fått trent masse med flyttingen og jeg ser lyst på alt.
Endelig tilbake på min rosa myke og positive sky ;)

Imorgen er det å handle inn det siste vi trenger til Asti også skal jeg møte en venn på kvelden tenker jeg.
Ellers har jeg ikke noen store planer for resten av uken, tenkte jeg skulle starte på den ene engleboka jeg låner av Janne, også tenker jeg at det blir noen turer på kveldene resten av uken.
For alt jeg vet blir det fødsel iløpet av helgen også så jeg må være parat :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)