torsdag 24. mai 2012

Psykolog time uten angst.

For en mnd tid siden hadde Torsdag betydd angst, oppkast og 0 matlyst, nettopp fordi jeg skulle tatt bussen og hatt psykolog timer.

Idag er jeg helt rolig, har fått i meg mat, har sovet i natt og tar det hele med stor ro.
Ja for jeg gjør faktisk det, jeg tar det som det kommer.
Jeg dør ikke av å ta bussen opp til psykologen, det eneste jeg trenger å gjøre er å betale, sette meg ned og dra i snora når jeg skal av.
Hva er så farlig med det egentlig?

Det blir dobbel time i dag også, en hos hver hehe, så er det hjem å rydde litt, tur med lillesøster og kveldskos med familien.
Sola skinner i dag også, livet er fortsatt godt og jeg nyter hver eneste dag.
Ja for jeg gjør det :)

Men jeg lurer litt på hva dere som er innom vil lese om?
Er det noe dere lurer på?

Ang Asti og hva som skjer der kan jeg jo gå litt inn på det.
Hun skal være i byen frem til valpene er leveringsklare i august, rett og slett fordi hun trenger ro før og etter fødselen, og her hjemme har vi jo tequila som er ganske voldsom.
Ikke vet vi helt hvordan tequila hadde reagert på valper heller.

Jeg blir å pendle inn til byen så ofte jeg har mulighet til det gjennom sommeren, jeg overnatter når fødselen nærmer seg slik at jeg får den med meg og kan hjelpe Fredrik, og ellers sammarbeider vi bra rundt dette..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)