søndag 20. mai 2012

Veien blir til mens du går.

Sol, sommer, grill mat og herlige folk.
Kan det egentlig bli bedre?
Jeg kjenner hvertfall at denne dagen har vært kjempe flott..
Veien blir faktisk til mens du går.
Man kan møte på blindveier, men da er det bare å snu også velge en annen vei.
Veien kan bli bratt og det kan hende du må krabbe for å komme opp av og til, så vil det bli strakt igjen.
Det vil være både sol, vind, regn, snø og skyer på veien, men det går over.

Kanskje møter du et hinder du må hoppe over, men da er det bare å ta sats og håpe du kommer greit over.
Kanskje snubler du og får et sår, men det vil gro og du vil bare sitte igjen med et lite minne.
Men husk alltid på veien du har gått, nyt de fine dagene og arbeid deg gjennom de dagene med dårlig vær.

For en dag i regnvær kan være like bra som en dag i sola, det er alt hva du gjør ut av det.
Det viktigste er å stole på at du lager din egen vei, vit at det vil komme hindringer, blindveier og dårlig vær, men husk alltid på å nyt øyeblikket.

Det er en grund for alt som skjer, du bare vet det ikke enda!

Dagens kloke ord fra meg;)

2 kommentarer:

  1. Så fine ord du har skrevet ned her, jeg er helt enig i det du skriver. Jeg har bladd nedover her i bloggen din og har nå funnet ut at jeg legger meg like godt til som følger her jeg :-).

    Da får du ha en fin pinsehelg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Det er alltid like koselig å høre at folk setter pris på det jeg skriver :)

      så koselig at du vil følge meg videre<3

      Håper du har hatt en flott pinsehelg <3

      Slett

Ha en flott dag :)