onsdag 9. mai 2012

Jeg overlever, men det er tøft.

Hei alle sammen.
Jeg har fortsatt en pause fra bloggen men føler jeg bare må skrive litt for å fortelle at det går bra.
Jeg vil jo helst kunne dele alt med dere, og det har jeg jo også gjort hele veien, men dette blir for privat, for åpent og for nakent.

Jeg må skjerme meg selv og de rundt meg, jeg må holde dette privat enn så lenge.
Men jeg overlever, jeg har det knall tøft og jeg er super sliten men jeg overlever.
Det blir ikke mye søvn eller mat på meg og det merkes, jeg prøver å bli flinkere til å¨få i meg litt mat hvertfall men det går sent.

Men jeg kommer meg, tankene kommer seg og søvnen kommer seg, et steg av gangen er viktig.
Jeg veksler mellom masse følelser, gråt, latter, sorg, lykke, frustrasjon og glede.
Det er slitsomt, utrolig slitsomt men jeg kan ikke stenge det av lengere, det går bare ikke..

Jeg overlever, men det er tøft!

1 kommentar:

  1. Du klarer det meste, og du er tøff.. <3 tenker på deg og håper det går oppover <3

    SvarSlett

Ha en flott dag :)