søndag 6. mai 2012

Hvor starter jeg. (bilder)

Ja altså hvor skal jeg starte ang helgen hehe..
Denne helgen var jo min første helg helt alene hjemme, jeg skulle slappe av, gjøre alt jeg ville gjøre som å ta en heeeel dag med egenpleie, se alle filmene jeg ikke får sett ellers, lese en bok, nyte stillheten og alt dette..

Veeeeeeel.........
Fredagen har jeg jo skrevet om.
Litt for mye alkohol, litt for sent i seng, litt for dårlig form dagen etter.
Men for en kveld da... Kjempe deilig å få litt tid alene med deg kjære Kinemor, prate, kose oss og bare komme på gli igjen<3

Bilde er tatt på Tirsdagen, men var dette jeg endte opp med på Fredagen også..

Igår var formen helt elendig, jeg lå mer eller mindre rett ut fra Kine dro til Helene og Ann Helèn kom innom for jente kveld.
Energien var vel ikke akkurat på topp til å begynne med, og ost og kjeks fristet ikke så alt for mye..

Hahahaha...
Har man hvitløksbagett igjen må man jo bare ha dette som nattmat.
Jeg klarte faktisk å lage den uten å brenne ned kåken..

Men gud så godt det var når jeg bare startet, eneste minuset var at jeg ikke spiste stort etter ost og kjeksa som vi spiste i 16-17 tiden, først nå har jeg fått i meg en NOKA shake, 3 potetgull flak og that`s it...
Det ble også liiiiite søvn i natt og jeg våknet gry tidlig pga en viss jente som startet å mase..
Vel så her sitter jeg, har fått mannen hjem igjen, begge to er vel like trøtte tror jeg hehe..
Hvordan grimase eller hva jeg driver med her har jeg ikke peiling på, men det er sikkert en bra mening bak bildet hehe..

Formen min er helt på bærtur og jeg drakk jo ikke i går!
Men det kjennes ut som jeg har vært på fylla en uke i strekk.
Men det er bare min egen feil, for jeg utsetter å spise alt for lenge og da kommer jeg til et punkt der jeg blir skikkelig kvalm og dårlig, prøver jeg å spise vokser det bare i munnen og jeg må gi meg..
Så akkurat i dag er det all ære til NOKA shakene, selvom de også er litt vanskelige å få ned..

Veeeel... Nattmat ala Silje med Kine som fotograf ;)
Ikke alle bildene som egner seg på bloggen, ikke fordi det er lite klær (for klæra var på ;) ) men fordi jeg ikke vil meg selv SÅ vondt hihi..

Vel vel, kvalmen gir seg nok etter hvert, blir hvertfall en tidlig kveld i kveld, og jeg kan sove nokså lenge i morgen før jeg skal opp å møte pappa en tur..
Tror kanskje det er derfor jeg har litt vondt i magen også, dårlig samvittighet for at jeg ikke har besøkt han i helgen :-/
Men jeg sa det til han på Fredag at jeg kommer opp en tur på mandag, så jeg har mitt på det rene..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)