tirsdag 1. mai 2012

Idag har det vært en fantastisk dag her hjemme.
Den startet rolig egentlig før vi fant ut at vi skulle ut på middag sammen, sånn rett ut av det blå..
Jeg stelte meg skikkelig, kledde meg opp og følte meg flott! Så deilig på en tirsdag da..

Enda bedre er det når sola varmer som det skulle vært sommer, når byen vrimler av liv og utepilsen er å se på hvert et bord..
Alt vitner om at det snart er sommer..

Middagen var nydelig som den alltid er på denne plassen, deilig indisk tandorry, herlig nan brød og kald pils og selskap av en fantastisk mann, kan man ønske seg mer egentlig?

Vandret litt rundt før vi satt turen hjem igjen, og så og si hele kvelden har gått med til frustrerte fruer maraton, er jeg heldig eller er jeg heldig ;)

Nå er det snart natta på meg, kjenner det skal bli litt godt for det er masse som skjer for tiden.
Imorgen skal jeg en tur opp på senteret å møte pappa håper jeg, men er litt bekymret da jeg ikke har fått tak i han i dag når jeg har ringt, liker ikke den følelsen jeg får da...
Men regner med at alt er bra, jeg ville jo fått beskjed om det var hendt noe vil jeg tro...
Så jeg må prøve å få tankene ut av hode og gleder meg til å møte han i morgen istede..

Fredag er det jentekveld med Kinemor, første kvelden der vi faktisk er helt alene noen gang!
Skal bli godt å kjaset litt, god mat og gode samtaler kjenner jeg..
Lørdag er det jentekveld med Ann Helen og Helene, lenge siden jeg har sett de også så det skal også bli deilig å få litt upp date fra den fronten..

Jeg tror dette kan bli en fantastisk uke jeg selvom jeg er sliten og kjenner at jeg angrer litt på at jeg ikke tok imot psykologtime denne uken, er liksom noe med det å kunne tømme seg helt for en person du egentlig ikke kjenner, det er så mye lettere på et vis..

1 kommentar:

Ha en flott dag :)