onsdag 2. mai 2012

Jeg har det bra, helt sant.

Tankene, hodet og minnene er virkelig ikke på min side i dag..
Alt for mye å tenke på alle veier..

Altså jeg har det bra, sånn egentlig, men noen dager er ting bare litt for negative desverre..
Av og til føler jeg for å være helt alene, sette på høy musikk, ta en lang dusj og bare være meg, gjøre det jeg føler for, tenke det jeg vil tenke og reagere slik jeg vil reagere..

Av og til har jeg slike tanker og følelser..
Jeg hater de dagene, for jeg har en som støtter meg uansett hva, jeg har en som tørker tårene mine og jeg liker ikke å ville føle at jeg trenger tid alene fra han...
For det er jo ikke han det er noe galt med, det er bare det at jeg trenger tid til å reagere..

Jeg er en avansert jente, jeg viser sjeldent følelser for andre, annet enn når jeg blir sint, det kan jeg vise!
Jeg gråter sjeldent for de jeg ikke stoler 110% på, og de som kjenner meg vet at jeg ikke har lett for å stole på andre.
Jeg viser ikke at jeg blir skuffet, jeg viser ikke at jeg er lei meg og jeg viser ikke at jeg har det tøft...

Jeg setter på en maske og den fungerer nesten litt for bra...
Jeg er flink til å spille et skuespill, jeg kan fortelle de værste historiene mine til så og si alle, men ingen vet hvordan Silje som person har opplevd dette, ingen vet hva Silje som person føler om disse opplevelsene..
Ingen kjenner faktisk Silje som er 23 år gammel og har opplevd mye.
Og det er skummelt å si..
At ingen egentlig kjenner meg for den jeg er..

Mange tror de gjør det, men ingen gjør det fult ut desverre, kun fordi jeg ikke klarer å slippe folk inn på meg helt og holdent..

Idag er det en slik dag, en slik dag der jeg er negativ, tenker negativt, føler negativt og har alt for mange tanker og minner..
Idag er en slik dag jeg skyver alle fra meg, en dag jeg tar meg nær av mye og en dag jeg er sårbar..
Idag er en slik dag der de som ikke kjenner meg kan oppfatte meg som negativ, sytete, klagete, "emo", som en som søker etter oppmerksomhet og oppmuntring..

Idag er slik dag der jeg oppfattes som alt jeg ikke vil oppfattes som..
Men noen dager er bare sånn desverre...

Jeg har det bra, helt sant

4 kommentarer:

Ha en flott dag :)