torsdag 31. mai 2012

Muligens fødsel.

Jeg kom endelig hjem og hadde tenkt å skrive et langt innlegg med masse bilder om dagen.
Men slik gikk det ikke.
Uansett, kort fortalt har dagen vært perfekt, alt er klart for valpefødsel og jeg har bare gått å gledet meg.

Nå for en time siden så Fredrik at temperaturen var nede i 36,77 grader på Asti, noe som kan bety at fødselen er i gang.
Nå en liten time senere er den på 36.97 noe som bekrefter at fødselen kan skje iløpet av natten eller morgendagen.

Så jeg løper egentlig rundt å pakker med meg det jeg måtte trenge der inne også er det bare å hive seg i bilen for å handle inn kaffe og mat til natten.
Det blir hvertfall ikke god søvn på meg og Fredrik ser det ut som, nå må vi sove på skift til valpene er kommet rett og slett..

Alt er hvertfall klart nå, vi er så forberedt vi kan bli føler jeg og nå er det bare den værste ventetiden igjen.
Men jeg kjenner at adrenalinet er på plass og at jeg må puste godt på turen til byen for å roe meg ned litt..
Uansett kommer det oppdateringer når jeg vet noe mer.

1 kommentar:

Ha en flott dag :)