fredag 18. mai 2012

Ingen tvil lengere.

Da har vi vært hos vetrinæren med Asti for den årlige vaksinen og for å bekrefte drektighet.
Etter en times venting kom vi inn, og det var ikke akkurat tvil i vetrinærens øyne om at hun var drektig, hun mente også at det ikke var noe vits med ultralyd siden man ikke kan se antall valper eksakt, og siden hun var så langt på vei.

Kløra ble klippet, kroppen sjekket og alt var perfekt, og når du da får høre at Asti er den beste pasienten i dag og en drømme pasient gjør det et mamma hjerte stolt ;)

Det gikk bra å møte Fredrik også i dag, jeg fikk bekreftet at følelsene mine for han bare er vennskapelige og at jeg har gjort det rette valget.
Det var sårt og innse men også veldig godt, for da vet jeg at magefølelsen faktisk har rett når den prøver å fortelle deg noe..

Idag blir det jentekveld med Helene og Susanne, Ann Helen kunne desverre ikke i dag, men vi klarer nok å kose oss selvom.
Men før det skal det grilles hjemme, jeg elsker grill mat<3
Sola skinner fra en nesten skyfri himmel, kaffen er traktet, radioen er på og livet er herlig.

Jeg gleder meg utrolig masse til valpene kommer, bare dumt at jeg ikke får fulgt de opp så mye som jeg skulle ønske, men slik er det når jeg har valgt som jeg har valgt desverre, jeg kan ikke få i både pose og sekk og noe må derfor ofres.
I dette tilfelle er det en hverdag med valpene og Asti som må ofres, jeg har tvingt meg selv til å måtte ta bussen inn for å se de, jeg vet at jeg må hjem igjen iløpet av dagen, jeg vet at jeg sikkert vil gå glipp av masse.
Klart det er sårt, men det er også konsekvensen for valget jeg har tatt, og det må jeg bare leve med.

Men jeg skal få tatt masse bilder, og kamera kommer til å ligge inne hos Fredrik slik at han kan ta bilder når jeg ikke er der, på den måten vil jeg hvertfall få med meg litt mer..
Uansett, jeg GLEDER meg:)

Nå skal jeg ut i sola igjen, slappe av og kose meg..
Håper dere får en fantastisk dag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Bare så du vet det så er det ikke farlig om du tar med deg hunden dit du bor nå. Hunder er utrolig tilpasningsdyktige. Vi har ofte flyttet hunder i fbm. fødsel. Hunder har kommet til oss, og vi har satt bort våre for å føde. Veldig enkelt hvis jeg vet jeg har travle dager i valpetiden. Det eneste hunden trenger er mat og grenser for hva som er ok i hverdagen. Samtidig er det fint for valpene å være mye ute nå i denne fine årstiden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er helt sant, men her hjemme har vi en stor tispe som er litt voldsom i leken, så derfor er det best at hun er i byen føler jeg.

      Slett

Ha en flott dag :)