tirsdag 15. mai 2012

Koffeinspeeda?

Idag har jeg vært aktiv så og si hele dagen.
Eller fra klokken 12 sånn ca, men det er hele dagen for meg hehe.
En gammel venninne av meg spurte her på søndag om jeg ville finne på noe, vi har alltid vært fra og til venner hvis dere forstår?
Møtes og har det kjempe koselig, også går det noen månder eller år før vi prates igjen.
Dette er egentlig utrolig merkelig med tanke på at vi prater så lett og åpent sammen.

Mat har hun også fått i meg, deilig lakse lunch med pasta<3
Og så klart is til desert, hva passer vel bedre enn is når man har det tøft?
Ja så må jeg ikke glemme x antall kopper kaffe, en energi drikk og x antall glass brus, tror koffein kvoten min er godt fylt opp, kjennes hvertfall slik ut hehe.

Men dagen har ikke bare vært flott, det er vondt når du hører at du har såret en du er glad i, når du sitter på sidelinjen og faktisk ikke kan gjøre annet enn å være en venn selvom det ikke er det personen ønsker.
Men jeg må tenke på meg selv, jeg er utrolig glad i Fredrik det er ikke der det ligger, men jeg er glad i han som en venn, som en god venn men ikke noe mer.

Det jeg har lært i dag er at bak skyene er himmelen alltid blå, og at vi mennesker gjerne tenker mer negativt enn postivit.
Og at det er viktig og tenke på de gode periodene når nedturene kommer.
Og masse mer men jeg kommer ikke på det nå hehe.
Huff jeg tar tilbake alt jeg har sagt om at energidrikker ikke virker på meg.

Fingrene går jo i ett her jeg sitter mens jeg er super rastløs..
jaja sånn går det vel når man hiver i seg ALT for mye koffein hihi..
Imorgen blir det også full dag så da blir det nok ikke noe innlegg fra min side.
Jeg tror til og med jeg skal være litt gal i morgen, skru av telefonen slik at jeg kan slappe helt av og ikke få telefoner..
Men jeg har ikke helt bestemt meg enda, får se litt til..

Jeg er nemelig avhengig av telefonen, har jeg ikke den med meg eller på skjer det en katastrofe.
Men som mamma sa, hva kan jeg gjøre med det fra der jeg er?
Ingen ting, så da kan jeg bare skru den av (logisk sett) og heller kose meg med de jeg skal være sammen med..
Vel vi får se hvor gal jeg er i morgen ;)

Jaja nå må jeg nesten slutte å skrive, for nå¨blir det bare masse tull fra min side..
Dessuten føler jeg virkelig for å ta en røyk og da må jeg ut i det fantastiske været (det regner).
Jaja noen som sa at jeg var høyt oppe?
Jeg roer meg snart ned (håper jeg).

Oki doki, vi prates til 17. mai dere, så gratulerer med dagen på .... forskudd blir det ;)

2 kommentarer:

  1. hihihi..<3 Du er god du..:).. Godt du har kost deg idag, og at du får en ny god dag imorgen, gal eller ikke ;)..:)..

    Masse klemmer og gratulerer med dagen på forskudd til deg også..:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper også på en bra dag i morgen :)
      Håper dere også får en flott dag <3
      Masse klemmer tilbake <3

      Slett

Ha en flott dag :)