torsdag 17. mai 2012

Bilder fra den siste tiden.

Lam <3


<3


Den usminket skjønnhet ;)


Skogen <3 har jeg fortalt hvor mye jeg elsker skogen?


Ikke mye tvil om at lille Asti er gravid<3
Blir en spennende sommer med valper.
Asti ville være med meg hjem til mamma så det ut til</3


17. mai toget.


Rosa russ <3

Dette er kort fortalt det de siste ukene har bestått av, turer, tanker, lam, meg selv, tog og Asti.
Kjenner det at det er tunge stunder når stillheten kommer, når jeg er alene kommer tankene, bekymringene og ikke minst samvittigheten snikende.

Men jeg kjenner at dette er rett, desverre uansett hvor vondt det gjør for både meg og Fredrik.
Jeg kjenner hvordan det hjelper for psyken og komme ut i naturen alene, helt mutters alene og bare kunne tenke og reagere slik jeg ønsker.
Den friheten, den tryggheten om at ingen oppdager meg, da kan jeg slippe løs alt av tanker og følelser.

Ikke missforstå meg, det er ikke slik at jeg går ut i skogen for å grine hver gang, noen ganger er det bare for å innse at jeg har noen stunder der jeg er lykkelig, for det er jeg oppi alt dette.
Jeg er lykkelig, og da stopper jeg opp for å nyte det..

Men de som kjenner meg vet at hodet mitt ikke alltid er der det skal være, det henger liksom ikke helt med.
Tenke måten min er på tryne til tider, ideene mine henger ikke på greip og jeg har en tildens til å overanalysere.
Men jeg begynner å komme meg, det er en lang vei å gå men jeg kommer til å komme dit :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)