søndag 6. mai 2012

Aktiv uke, hvorfor lytte til kroppen nå?

Imorgen er det klart for en ny uke, nye muligheter og hele den pakka der.
Uken starter med et brak egentlig, buss trening opp til pappa og gå tur hjem om været tillater det.
Litt spent på å se formen til pappa i morgen, håper han er på godt lag og at historiene sitter løst, det gjør alt så mye lettere <3

På Tirsdag har jeg ingen planer enda men håper å få til en tur opp til pappa da også, han drar jo hjem fra avlastningen på Fredag så jeg vil prøve å stikke opp så ofte som mulig denne uken, så får jeg heller slite meg selv ut litt og ha god samvittighet noen dager..

Onsdag skal jeg ta meg "fri", det er hvertfall planen min til nå, men mye mulig det blir til at jeg finner på noe da også.

Torsdag er vel den dagen jeg gruer meg mest til, da er det buss trening, dobbel psykolog time, besøke pappa og eventuelt gå hjem igjen, ergo kommer det til å gå i ett fra klokken er 11.30 til rundt 16.30 før jeg er hjemme igjen.
Så er det middag, tur med Asti, og alt som hører med før jeg kan legge meg.

Fredag skal lillesøster komme inn på overnatting, muligens lillebror også.
Kjenner vel alt nå at det kommer til å bli passe slitsomt med tanke på uken jeg har forran meg, men jeg har ikke akkurat så mye valg når jeg har sagt at det er greit.

Lørdag og Søndag kan jeg endelig slappe av, ingen planer som jeg vet om nå.
Egentlig kjenner jeg at om jeg skulle lyttet til kroppen min nå burde jeg ha slappet av hele uken, for Torsdagen kommer til å kreve all energi jeg kan få.
Men hvorfor høre på kroppen nå etter 23 år når jeg heller kan kjøre på å skyve alt jeg ikke vil tenke på til sides?

Da er det mye bedre å gi til andre, også kan jeg kollapse til Lørdag og reise meg igjen på Søndag..
Ja det høres ut som en fantastisk plan hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)