tirsdag 21. august 2012

Viaplay for oss uten tv.

Jeg har enda ikke fått tv i leiligheten min, ikke savner jeg det spesielt heller.
Men noen ganger hadde det jo vært greit å fått med seg noen program, en fotball kamp eller en film, og da er jeg så heldig at det er noe som heter viaplay.
På viaplay kan du alltid se aktuelle program som går på Tv 3, ABC og tv6.
Via viapla kan jeg følge med på paradise hotel når det starter opp igjen, jeg kan se på Helstrøm når han starter igjen og jeg kan følge premie League slik at jeg holder meg litt oppdatert.

Det beste av alt er at når du registrerer deg får du en gratis prøve mnd, på denne måten kan du teste ut tilbudet og se om dette er noe for deg.
For å se bare tv programmer koster det deg 49 kr mnd.
For tv og film koster det 99 kr mnd.
For tv, film og sport koster det deg 199 kr mnd.
Da kan du se så mye du vil innen for pakken du velger.

Dette er jo supert alternativ for oss som ikke har tv men fortsatt vil følge med på enkelte programmer.

 

Har du hørt om viaplay før?
Har du prøvd viaplay?

Innlegget er sponset.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)