torsdag 9. august 2012

Ut på tur.

God morgen godt folk :)
I natt har Asti heldigvis sovet stille og rolig i buret sitt og jeg fikk sove sammenhenegende fra 12 tiden til halv 8.
Da fant tusta ut at det var på tide å stå opp, for det var jo tross alt lyst ute må vite.
Vel da var det bare å åpne buret og la ho komme i senga for litt kos (og i min villeste fantasi håpet jeg hun skulle sovne igjen), litt før 8 var vi oppe og måtte vekke Sunniva ;)

Nå er frokosten inntatt for min del, morgen turen tatt for Asti og jeg funderer på når jeg skal ta turen inn til pappa i dag.
Har også fått pratet litt med min kjære på morgenen, deilig som alltid å høre stemmen hans<3

Jeg kjenner jeg er litt nervøs for hvordan Asti vil ta det å komme ut dit, og ha to barn og katt rundt seg, men jeg håper og satser på at det vil gå bra..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)